REGULAMIN C4C
I. Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1. Klient – posiadająca status Przedsiębiorcy osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną.
2. Przedsiębiorca – osoba fizyczna powyżej 18 roku życia, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną - wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
3. Strony – SPNT oraz Klient.
4. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach serwisu C4C.
5. SPNT – Szczeciński Park Naukowo-Technologiczny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Szczecinie (71-441) pod adresem ul. Cyfrowa 6, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000116662, REGON 812104930, NIP 955-20-00-238, z kapitałem zakładowym w kwocie 72.626.500 złotych, w pełni wpłaconym.
6. Serwis C4C– serwis internetowy z dostępnymi usługami świadczonymi elektronicznie przez SPNT dla Klienta zlokalizowany pod adresem https://pomeraniacloud.pl, zgodnie z treścią Regulaminu.
7. Usługi C4C lub Usługi - pojedyncze produkty oferowane przez SPNT i uruchomione w ramach Serwisu, zgodnie z treścią Regulaminu.
8. Upgrade usługi – możliwość wyboru przez Klienta wyższego planu taryfowego dla usługi.
10. Umowa – umowa zawarta pomiędzy Stronami, której integralną część stanowi Regulamin.
11. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
12. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy, określające w szczególności rodzaj Usługi.
13. Rejestracja - dokonanie przez Klienta wszystkich czynności niezbędnych do korzystania z Serwisu C4C i zawarcia umowy o świadczenie usług na rzecz Klienta przez serwis C4C.
14. Konto – zbiór zasobów i uprawnień w ramach danego systemu przypisanych konkretnemu użytkownikowi systemu komputerowego.
15. Okres rozliczeniowy - przedział czasu wyrażony w miesiącach, po którym następuje rozliczenie Usług C4C. Okres rozliczeniowy dla oferowanych usług może wynosić 1, 3, 6 lub 12 miesięcy.
16. Cennik - wykaz opłat i prowizji naliczanych z tytułu korzystania z Usług w ramach Serwisu C4C.
17. Panel Klienta – panel umożliwiający zarządzanie usługą Serwisu C4C oraz kontakt z Serwisem C4C po uprzednim zalogowaniu przez Klienta na stronie https://pomeraniacloud.pl/clientarea/
18. Materiały – wszelkie treści przesyłane lub przechowywane w ramach korzystania z Usług Serwisu C4C.
II. Postanowienia ogólne
2.1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu C4C, dostępnego pod adresem https://pomeraniacloud.pl
2.2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2.3. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
a) zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta przez Klienta;
b) warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji Usług dostępnych w ramach Serwisu C4C;
c) warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach Serwisu C4C;
d) zasady zawierania Umów w przedmiocie Usług C4C.
2.4. Korzystanie z Usług C4C jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:
a) Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej z włączoną obsługą plików Cookies, lub
b) Firefox w wersji 35 lub nowszej z włączoną obsługą plików Cookies, lub
c) Chrome w wersji 40 lub nowszej z włączoną obsługą plików Cookies, lub
d) Safari w wersji 8 lub nowszej z włączoną obsługą plików Cookies
e) minimalna rozdzielczość szerokości ekranu 1200 pikseli.
2.5. W celu korzystania z Serwisu C4C Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.
2.6. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Serwisu C4C oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
III. Zasady korzystania z Serwisu C4C
3.1. Warunkiem rozpoczęcia korzystania z Serwisu C4C jest: (i) wypełnienie i podpisanie zgodnie z zasadami reprezentacji Umowy, Umowy powiązania kooperacyjnego C4C i Formularza pomocy de minimis oraz dostarczenie ich do SPNT przez Klienta, (ii) akceptacja Klienta przez SPNT w postaci odesłania przez SPNT do Klienta podpisanej Umowy powiązania kooperacyjnego C4C oraz (iii) rejestracja Klienta w Serwisie C4C. Wzór Umowy powiązania kooperacyjnego C4C oraz Formularza pomocy de minimis stanowią załącznik do Umowy.
3.2. Rejestracja służy Klientowi do utworzeniu Konta. W celu świadczenia na rzecz Klienta Usługi oraz dla zapewnienia właściwego bezpieczeństwa danych, Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych identyfikacyjnych, to jest:
a) oznaczenia przedsiębiorcy zgodnie z danymi wpisanymi właściwego rejestru lub ewidencji przedsiębiorców;
b) danych teleadresowych, tj. odpowiednio: / adresu siedziby, email oraz numer telefonu;
c) numerów identyfikacyjnych, odpowiednio: NIP/REGON, jeżeli takie numery Klient posiada.
3.3. Po zakończeniu procedury rejestracji, Klient otrzymuje dostęp do wszystkich Usług C4C. Wybór zamawianych usług przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka. Warunkiem korzystania z danej Usługi jest ich uprzednie opłacenie w pełni za wybrany okres (przedpłata), chyba że w Cenniku danej Usługi zastrzeżono inaczej.
3.4. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Usługi. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Serwisu C4C.
3.5. Po podaniu przez Klienta korzystającego z Serwisu C4C wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
a) przedmiotu zamówienia,
b) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych usług, w tym ewentualnych dodatkowych kosztów (jeśli występują),
c) wybranej metody płatności,
3.6. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest naciśnięcie przycisku „Zamawiam”.
3.7. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z SPNT Umowy, zgodnie z treścią Regulaminu.
3.8. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną Potwierdzenie zamówienia zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
3.9. Umowa może zostać wcześniej rozwiązania poprzez złożenie przez Klienta oświadczenia w formie pisemnej. Rozwiązanie Umowy następuje w dniu wskazanym w oświadczeniu i powoduje jednoczesne rozwiązanie Umowy powiązania kooperacyjnego C4C.
3.10. Warunkiem wcześniejszego rozwiązania Umowy przez Klienta jest usunięcie Konta do dnia wskazanego w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 3.9. Regulaminu. W przypadku nie usunięcia Konta, oświadczenie o rozwiązaniu Umowy pozostaje bezskuteczne wobec SPNT. W przypadku skutecznego rozwiązania Umowy, SPNT nie jest zobowiązane do zwrotu Klientowi środków zapłaconych przez Klienta zgodnie z punktem 3.3 powyżej.
3.11. W przypadku istotnego naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, SPNT jest uprawniony do wypowiedzenia Umowy w trybie natychmiastowym. W przypadku rozwiązania Umowy przez SPNT w trybie natychmiastowym, Klient nie będzie uprawniony do ponownej Rejestracji w Serwisie C4C, bez uprzedniej zgody SPNT. Zapis punktu 3.10 zdanie trzecie stosuje się odpowiednio.
IV Zawieszenie świadczonych Usług
4.1. SPNT może pozbawić Klienta prawa do korzystania z Serwisu C4C, jak również może czasowo ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Serwisu C4C, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności gdy:
a) Klient podał w trakcie rejestracji w Serwisie C4C dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich;
b) Klient dopuścił się za pośrednictwem Serwisu C4C naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych Klientów Serwisu C4C;
c) Klient wykorzystywał Usługi w sposób niezgodny z Regulaminem;
d) Klient dopuścił się innych zachowań, które zostaną uznane przez SPNT za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię SPNT;
e) Klient nie dokonał zapłaty Wynagrodzenia tytułem świadczonych Usług;
f) Klient nie współpracował z SPNT w sytuacji, gdy taka współpraca jest konieczna dla weryfikacji faktu dostępu do Usług w sposób niezgodny z Regulaminem, przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego lub dobrymi obyczajami;
g) uzasadnionego podejrzenia SPNT o nieautoryzowanym dostępie do Konta, wykupionych przez Klienta Usług lub korzystania z Usług bez zgody Klienta.
4.2. W przypadku zawieszenia świadczonych Usług, Klient zostanie niezwłocznie po zawieszeniu dostępu do Usług Użytkownik powiadomiony o tym fakcie, w formie elektronicznej na wskazany przez Klienta adres e-mail, wraz z podaniem przyczyn zawieszenia Usług oraz wszelkimi niezbędnymi informacjami.
4.3. Jeżeli zawieszenie przez SPNT świadczonych Usług jest wynikiem okoliczności, za które wyłącznie odpowiada Klient, SPNT przywróci dostęp do wykupionych Usług wyłącznie w przypadku, gdy Klient w terminie wyznaczonym przez SPNT usunie przyczynę zawieszenia.
4.4. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania z Serwisu C4C, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody SPNT.
4.5. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi Usługami C4C, SPNT podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
V. Obowiązki Klienta
5.1. Klient zobowiązany jest:
a) nie dostarczać i nie przekazywać treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich, zapewnienia poufności uzyskanego w toku Rejestracji hasła oraz nieudostępniania go osobom trzecim;
b) korzystać z Usług C4C w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń, uiszczenia należnej opłaty z tytułu świadczenia danej Usługi;
c) nie podejmować działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Serwisu C4C niezamówionej informacji handlowej (spam);
d) korzystać z Usług C4C w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla SPNT;
e) korzystać z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Serwisu C4C jedynie w zakresie własnego użytku;
f) korzystać z Usług C4C w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet;
g) niezwłocznie aktualizować dane identyfikacyjne Klienta w panelu Konta jeśli uległy one zmianie;
h) niezwłocznie zawiadamiać SPNT w przypadku wykrycia nieautoryzowanego dostępu do Usługi, nieuprawnionego ujawnienia lub dostępu do danych umożliwiających uwierzytelnienie w wykorzystywanych zasobach (np. haseł), nieuprawnionego korzystania z Usług lub innego naruszenia bezpieczeństwa,
5.2.Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za wykorzystanie zasobów, które zostały mu udostępnione do dyspozycji w ramach Usługi oraz za wszelkie dane informatyczne zgromadzone, przesyłane i przetwarzane z wykorzystaniem tych zasobów.
5.3. Klient zobowiązuje się korzystać z Usług w sposób zgodny z prawem, zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami, a także z poszanowaniem praw osób trzecich. Klient zobowiązuje się w szczególności nie naruszać:
a) dóbr osobistych, w tym w szczególności wizerunku, prawa do prywatności lub tajemnicy korespondencji;
b) praw własności intelektualnej, w szczególności praw autorskich i pokrewnych (to jest majątkowych praw autorskich i osobistych praw autorskich) oraz praw własności przemysłowej (w tym praw do wynalazków, wzorów użytkowych, wzorów przemysłowych, znaków towarowych, oznaczeń geograficznych i topografii układów scalonych), oraz know-how;
c) tajemnic prawnie chronionych, w tym tajemnic zawodowych i tajemnic przedsiębiorstwa;
d) bezpieczeństwa informacji, w tym informacji przetwarzanych w systemach teleinformatycznych;
e) praw wynikających z ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a w szczególności rozsyłania niezamówionej informacji handlowej.
VI. Obowiązki SPNT w ramach świadczenia usług Serwisu C4C
6.1.SPNT ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usługi, zgodnie z aktualnym stanem wiedzy informatycznej koniecznej do prawidłowego wykonywania Usługi.
6.2. W celu prawidłowego świadczenia Usług, SPNT zapewnia Klientowi pomoc techniczną poprzez panel Konta Użytkownika, pocztę elektroniczną lub telefonicznie.
VII. Opłaty i metody płatności
7.1. Ceny Usług znajdują się w cenniku, który dostępny jest na stronie: https://pomeraniacloud.pl/page/pricelist/
Ceny podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki), cła oraz wszelkie inne składniki.
7.2. Ceny Usług podane na stronach Serwisu C4C mogą być podawane w walucie obcej według cen obowiązujących w chwili nabycia Usługi. Ceny mogą, ale te nie muszą być zgodne z aktualnym kursem walut. Serwis C4C obsługuje trzy rodzaje walut: PLN, USD, EUR, przy czym waluta PLN jest traktowana jako waluta podstawowa.
7.3. Cena Usługi podana w cenniku Serwisu C4C (również ceny w USD i EUR) jest stała przez cały okres świadczenia Usługi (nie jest waloryzowana wraz ze zmianą kursu waluty). Zmiana ceny jest traktowana jak zmiana zapisów Umowy i musi być każdorazowo zaakceptowana przez obie strony.
7.4. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
a) przelewem na numer konta bankowego SPNT (,,Usługodawcy") wskazany na fakturze
b) płatnością w systemie.
7.5. Klient ponosi koszty związane z realizacją płatności.
VIII. Postępowanie reklamacyjne
8.1. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi C4C, Klient może złożyć reklamację.
8.2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj Usługi C4C (Umowa), rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem.
8.3. Reklamacja powinna zostać wysłana na piśmie na adres C4C wskazany w Regulaminie lub na adres poczty elektronicznej wskazany przez SPNT jako adres do kontaktu.
8.4. SPNT zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
8.5. Rozstrzygnięcie reklamacji wraz z uzasadnieniem zostanie przesłane Klientowi na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta jako adres do kontaktu.
IX. Prywatność oraz ochrona danych osobowych
9.1. Administratorem danych osobowych Klienta jest SPNT.
9.2. SPNT na podstawie zgody Klienta przetwarza dane osobowe w zakresie koniecznym do prawidłowego wykonania Usługi C4C oraz przekazuje lub powierza ich przetwarzanie innym podmiotom w celu i w zakresie koniecznym do prawidłowego i należytego wykonania Usługi w ramach Serwisu C4C.
9.3. SPNT przed rozpoczęciem przetwarzania danych osobowych podejmie konieczne środki dla zabezpieczenia zbioru danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
9.4. SPNT nie będzie przetwarzało danych osobowych zamieszczonych na serwerach Klienta, które zostaną przekazane do SPNT na potrzeby realizacji Usługi.
X. Kontakt Klienta z SPNT
10.1.Wszelka komunikacja pomiędzy SPNT a Klientem, w szczególności powiadomienia, informacje jak choćby w przedmiocie zawieszenia świadczonych Usług czy wypowiedzenia Umowy, odbywa się za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, w tym Panelu Użytkownika lub poczty elektronicznej na adres e-mail podany przez Klienta.
XI. Postanowienia końcowe
11.1 Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy SPNT a Klientem, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę SPNT.
11.2 W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
11.3 SPNT zastrzega sobie prawo wydawania odrębnych regulaminów, w tym regulaminów promocyjnych, odrębnych regulaminów dla poszczególnych Usług C4C oraz prawo zmiany Regulaminu, z zastrzeżeniem poniższych postanowień.
11.4 Informacja o zmianach Regulaminu oraz o wydaniu odrębnych regulaminów dla poszczególnych usług zostanie przesłana Klientowi pocztą elektroniczną na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta.
11.5 Zmiany Regulaminu oraz odrębne regulaminy zostaną ponadto opublikowane na stronie internetowej https://pomeraniacloud.pl/page/regulations/
11.6 Zmiany Regulaminu oraz odrębne regulaminy wchodzą w życie po upływie 14 dni od chwili ich wprowadzenia do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, aby Klient mógł zapoznać się z ich treścią.
11.7 Strony uznają, że Klient zaakceptował zmiany Regulaminu, jeżeli w terminie 14 dni nie wypowiedział Umowy.